Wednesday, May 09, 2012

dapurKu bErasap tingkapKu berwAp

06.05.12

saLam~ 

disebabkan hari ni ayah aqiL der keje..so..pepagi kenalah bawak kitorg g bekpes okey hikhikhik (:

: sebelum makan order dulu...

: Yg ini menaikkan selera ku sebab ader munge kat atas meja....
hee tapi last2 kebawah jugak munge tuu sbb mnyemak jer..
: mase nih besthh jer nengok die makan,
 tapi kejap ajer dh takmo,
 sebab die nampok plok playland kt luar tuh
lagipun dah tak saba2 nak merayap  

okey tuk tengari tue disebabkn en.hb x der so aku wat laa lauk telur mata kebao masak kicap jer... plus sayur goreng tuk aqil ley makan skali t...


: telur mata kabao ku

: sayo aku ade plus isi ayam tuk si kecik tuu


tengoklah aksi liL AQil pabila berdikari sendiri huhuhu ): ibu redho jer laa








p/s : n3 ni tertangguh lah puler huhu
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

nuffnuff~

Doa untuk anak-anak ibu AQIL HAKEEM, ARIQ ARYAN

"Ya Allah , jadikanlah Nama AQIL HAKEEM dan ARIQ ARYAN ini berkat baginya, dan jadikanlah taat kepada Engkau pekerjaannya dan barang yang engkau redhai menjadi cita-citanya. Menuntut ilmuMu menjadi perjuangannya dan akhirilah hidupnya dengan amalan soleh. Ya Allah, panjangkanlah umurnya dalam ketaatan kepada Engkau dan kepada RasulMu. Jadikanlah badannya dalam keadaan sihat afiat serta sejahtera. Ya Allah, jadikanlah dia pemimpin di waktu besarnya dan tetapkanlah imannya seperti iman para Nabi-NabiMu hingga ke hari kiamat. Ya Allah berilah rezeki yang halal lagi baik. Dan dekatkanlah dia dengan perkara-perkara yang baik dan jauhkanlah dia dari perkara-perkara yang buruk lagi jahat dengan kemurahanMu wahai Yang Maha Pemurah lagi Mengasihani." Amin...

Doa untuk anak ibu dalam perut BABY

"Ya Allah, periharalah anakku selama ia berada di dalam perutku dan sihatkanlah dia. Engkaulah yang menyembuhkan, tiada penyembuhan lain selain daripada penyembuhanMu, penyembuhan yang tidak meniggalkan penyakit.
Ya Allah, rupakanlah atau bentukkanlah dia yang ada diperutku dengan rupa yang baik, dan tetapkanlah ke dalam hatinya iman kepada Engkau dan RasulMu.
Ya allah, jadikanlah dia sihat yang sempurna, berakal dan pandai serta alim dan beramal.
Ya Allah, panjangkanlah umurnya, sihatkanlah badannya dan baikkanlah akhlaknya, fasihkanlah lisannya, baguskanlah suaranya untuk membaca Al-Quran dan Hadith dengan berkat Nabi Muhammad SAW dan segala puji bagi Allah, Tuhan sekelian alam." Amin...